måndag 12 april 2010

Dwight tittar ännu en gång på TV

TV är jättebra för där får man lära sig sanningen om världen. I Lyxfällan får man veta att alla som är skuldsatta lever i lyx och överflöd samt är lite korkade, i Fuskbyggarna får bekräftat att alla byggarbetare är slarviga ondsinta idioter som inte kan någonting och i True Blood får vi äntligen bekräftat att det fanns vampyrer redan på vikingatiden.



På sidan Fattiga Riddare finns ett diskussionsforum, besök det.

Länk till intressant.se
Länk till Bloggkartan

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Ja, det är som att TV vill hänga ut så många som möjligt i TV så folk får något att gotta sig i.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.

    Katten diggar Trailerpark Idlers. "Buffar" högtalarna varje gång de hörs.

    SvaraRadera
  3. Så bra att du avslöjar sanningen om tv :)

    Min katt gillar också Trailerpark. Kan bero på att den manlige sångaren låter som en marskatt ;) närå, jag skojar!! Men jag undrar om katter inte lyssnar bättre på Country än på dödsmetall? De verkar ju gilla gitarrer, dock inte vrålande elgitarrer då.

    SvaraRadera
  4. Det är fint att höra att ni har fina katter med god smak. Själv står jag i nära relation till en katt som med jämna mellanrum försöker att döda mig. Antingen genom kvävning eller också genom att få mig att ramla omkull. Jag misstänker att när han väl fällt mig så kommer han att bita mig stenhårt i halsen.

    Dwight

    SvaraRadera
  5. ...eller så har katten ifråga insett att du i grund och botten är en god människa, och att du precis som alla andra goda människor behöver en katt som värmer ansiktet åt dig, och värmer dina fötter när du står upp.

    Jag har också haft en sån katt. Ju fler mordhot man väste ur sig gentemot det övervänliga djuret, desto gosigare blev den. Jag tror av den anledningen att katter föds med en ironisk ådra, och att de VET att vi inte stryper dem på riktigt hur gärna vi än vill det.

    SvaraRadera
  6. Du har nog för få besök av delgivningsmän som du kan mala ner till katten ;)

    SvaraRadera
  7. Ska fråga frugan om det är OK att mata honom med delgivningsmän, det är hennes katt.

    Dwight

    SvaraRadera
  8. Låter som kattplågeri, inget jag rekommenderar. Tänk om kissen får ont i magen!!

    SvaraRadera