fredag 5 februari 2010

Dwight skakar av skräck

Jag tog mig för att lyda Ulrika Ring på Signerat Sthlm och titta lite på vad en herre vid namn Anti Avsan hade att säga i riksdagen den 27/1 - 2010. Debatten gällde utmätning och överskuldsättning. Tro inte för en sekund att jag kommer att säga något som helst negativt om denna fina herre, jag uppfattar honom som en sann människovän och en heder för landet.



Anti, sitt namn till trots, en man som är för en sansad debatt.

På sidan Fattiga Riddare finns ett diskussionsforum, besök det.

Läs andra bloggar om , ,

Länk till intressant.se

3 kommentarer:

  1. Min dator är så jävla gammal att jag inte har kunnat titta på Avsan än, men jag har förstått att det är nåt utöver det vanliga. Vad är det han säger?

    SvaraRadera
  2. Först: ja du slår mig som en person som gärna lyder... Så det är väl en fjäder i hatten för mig tänker jag.

    Sedan: Ja, man skakar av skräck.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller lyckats få äran att se eländet, men litar på dina rysningar ;)

    SvaraRadera