lördag 27 mars 2010

Dwight är lite besviken


Idag är jag ett par snäpp argare än vanligt, någon ond och elak människa i Skåne har roffat åt sig mina pengar. Jag hade paxat dom... det får fan inte gå till så här. Antagligen är det någon som tänker jobba kvar på margarinfabriken och som kommer att slänga sig med repliker som; "Jag ska inte ändra mitt liv, det kommer att vara som vanligt", "Jag ska nog kosta på mig en Thailandsemester", "Jag kanske köper en ny bil". Ahhhrrrrgggghhhhaahhh... jag får fan hjärtstillestånd... Ring en ambulans... eller för resten, gör inte det... jag vill dö...

Låter det som att jag är avundsjuk?

Det kan ni ge er fan på att jag är...
Något helt ohyggligt...

Länk till intressant.se

Länk till Bloggkartan

8 kommentarer:

  1. oj oj oj så deppigt det är här. Du får en timme på dig att ruska deppet av dig och ta på dig uppgiften att bli projektsamordnare av "Operation Ögonöppning medelst verklighet"

    SvaraRadera
  2. Haha, här har du en som är lika avundsjuk som du

    SvaraRadera
  3. Skåningar är dryga, överlägsna wannabeedanskar som inte har i det här landet att göra. Just där är främlingfientligheten som störst, tro fan det när dom inte ens själva vet var dom hör hemma. Tar dom inte våra socialbidrag så tar dom våra lottovinster. Skicka hem dom till Danmark och stäng gränsen! Pripps är bättre än Tuborg och fotsvett har vi nog av utan deras stinkande ostar.

    Detta gäller alla skåningar med svenskt medborgarskap. Dom som har kommit dit senare kan gärna stanna så länge dom inte spelar på lotto, tips eller hästar.

    SvaraRadera
  4. Ljuramannen, du äger!

    Ja, vi skall inte låta Jante ställa till det för oss. Så mycket pengar blir ett jäkla slit. Men jag skall vara uppriktig. Jag hade inte tackat nej.

    Dwight, det kommer nya drömvinster som väntar på dig. Vad sägs om en liten talisman:)

    SvaraRadera
  5. Talisman? Jag vill ha kontanter... massor...

    Hjälper talismanen?

    Dwight

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Bra, Dwight, du skrev vad jag tänkte. Om man åtmistone kunde tänka att pengarna gick till nån som behöver dem, fattigpensionär eller nåt, men ni ska få se att det är en överbetald villaägare med fett konto som fick vinsten!

    SvaraRadera
  7. Fattigpensiär? Säkert gick degen till Snål-Hulda 98 år, boendes med helpension på hemmet, ungmö vars enda intresse är katter, vilket också kommer avspegla sig i hennes testamente. -Jag har allt jag behöver, säger Snål-Hulda till Skåneposten.

    Jävla Kärring säger jag!!!

    Robert

    SvaraRadera
  8. Men nu räcker det med depp depp hängläpp.

    Nu är det till att ta sig i kragen och rycka upp sig.

    Seså. Blogginlägg krävs.

    SvaraRadera